شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

ساعت ویکتوریا
+ سلام . اخه خدا با چه زبوني بگه نياين مکه ؟ اين پولي که شما براي حج ميدين و خرجي که ميکنين،صرف جنگ و قتل عام مسلمون ها ميشه!! بابا نرين مکه .الان مکه رفتن صواب نيست!!معصيته..گناهه..
http://hovalhu.parsiblog.com/Feeds/9516444/
سلام خانم هما بانو آخه چرا مگه چي شده
سلام آقاي کارگر .. خوب هستيد؟ خانم قاصدک خوبند.. پريشب آقاي يزداني تصادف کردند و به رحمت خدا رفتند ... :(
سلام آقاي کارگر ... بنده هم معتقدم اگر پول مردم ايران حتي يک گلوله شود و به پيکر مردم مظلوم يمن اصابت کند خداوند راضي نيست . اما آن آدرسي که حضور پنهان گذاشتند عقايديست که ربطي به اين نوع طرز فکر ندارد و اين امتناع کردن از سفر حج بصورت مخالفت کردن با حکام عربستان ضربه اي خواهد بود که بتدريج از جانب مردم آزاده جهان تکرار خواهد شد و همين امر تسلي خاطري براي مردم يمن خواهد گشت .
* آيا کسي از مردم يمن براي حج رفته است *؟
احسنت جناب راوندي خيلي خوب بيانش کردين ...
سلام. بزرگوار *من و شما در حدي نيستيم که حج واجب الهي را گناه و معصيت بدونيم. *افرادي که حج رفتند سالهاست که مستطيع شدند و در صف انتظار هستند، مرجع تقليدشون هم نگفته وجوب حج براي شما از بين رفته لازم نيست بري حج واجب! پس خواهش ميکنم در اظهار نظرهاتون کمي تأمل کنيد و نمک به زخم داغداران حادثه ي منا نپاشيد.* اگر صلاح بر اين باشه که حج تعطيل بشه کسي شايسته تر از وليه فقيه براي تشخيص اين موضوع نيست. *
براي چي موضوع را بنفع افکار خودتان ميپيچانيد !!! آخر چه کسي در اين فيد گفته که حج واجب الهي گناه و معصيت است ؟! که اينگونه برداشت ميکنيد :-/ شما به اين برداشت اشتباهي که از نظرات ساده ما داشتيد پيشنهاد ميکنم به کل برداشتهايتان از ساير موارد در زندگي نگرش تازه اي داشته باشيد .
شما بايد به کلمه * الآن * آقاي حسين کارگر در متن بيشتر دقت ميکرديد ... يعني تا زماني که حکام عربستان پولهايي را که از سفر حجاج نصيبشان ميشود بصورت بمب بر سر مردم بيدفاع يمن ميريزند x-(
حالا مردم پول داده اند و چند سالي هم در نوبت نشسته اند چه اشکالي دارد بخاطر رضاي خدا صبر کنند که اين صبر صوابش از هزاران حج بيشتر است ... مگر نه اينکه مردمي که براي مسکن مهر از خورد و خوراکشان زدند تا صاحب مسکن شوند و اينگونه بخاطر تحريمها پولشان خوابيده و هر کسي مي آيد يک چيزي ميگويد !
مثل وزير کار که در مصاحبه تلويزيوني گفت بايد بلدوزر برود و همه ساخته ها را تخريب کند البته منظور ايشان بخاطر کيفيت بدي بود که ساختمانها داشت !!! خب اين به مردم بدخت و بيچاره اي که بعضي ماشين خود را که برايشان با مسافر کشي کسب درآمد داشت فروخته اند تا يکي از قسطهاي مسکن کوفتي مهر را بدهند الآنم که همان قيمت ماشينشان بيش از دو برابر شده و ديگر قادر به خريد آن نيستند .
* من حاضرم با پاي خودم به جهنم بروم و نه با دست ديگران *
جناب راوندي صحبتهاي جناب کارگر کاملا واضح و روشنه، نوشتن الان مکه رفتن گناهه! معصيته! نيازي به برداشت نيست بزرگوار. موضوع پيچيده نيست، ما مرجع تقليد داريم، ولي فقيه داريم، اگر حج به صلاح نباشه اين بزرگواران هستند که بايد تصميم بگيرند تعطيل بشه يا نه!
بنده اين طرز فکر را که ميگويند شيعه با امتناع کردن از سفر به حج تحت تبليغات وهابيت به کافر و مرتد محکوم ميشود را قبول ندارم ! حالا اگر چهل سال قبل بود و اينهمه امکانات رسانه اي وجود نداشت شايد ميتوانستند از عهده اين کار برآيند اما حلا که خودمان شبکه بين المللي عرب زبان داريم و پرس تي وي هم که هست نيت شيعه بر همه گان مشخص ميشد و در اين ميان حکام يمن هم با استقبالي که ميکردند نوع جديدي از مبارزه ..
آغاز ميشد ... اما اينکه مسلمين در آنجا شعار بر عليه استکبار بدهند هم تا زماني که دست بکار عملي نزنيم هيچ آسيبي به آنها نميرسد کما اينکه اينهمه سال شعار مرگ بر آمريکا گفتيم آيا مرگي بر آمريکا وارد شد ! نه تنها مرگي وارد نشد بلکه با تحريمش داشت بر اقتصاد ما صدمه وارد ميکرد ... بهر حال بايد هميشه حق را در نظر گرفت روز قيامت از ما فقط در مورد افکار و عملکرد خودمان ميپرسند .
آقاي کارگر بزرگوار .. لطفا ..http://banoyedashteroya.parsiblog.com/Feeds/9516638/
البته اينجا يک مشکل ديگري هم هست که يحتمل ميتونه فقط دغدغه مسئولين مربوطه باشه و اونهم تقاضاي باز پس گرفتن پولي هست که مردم طي سالهاي طولاني پرداخت نمودند و بدتر از اون هم اينه که بهره اش را هم مطالبه کنند
البته من بهيچ وجه نمي گويم که موضوع به همينجا تمام شود شايد بهترين بهانه را خدا به دست ما داد تا به اين بهانه بعد از بازگشت تمامي حجاج با عربستان وارد جنگ شويم و دوشادوش مردم يمن تا سرنگوني اين حکام ظالم عربستان مبارزه کنيم .
اين نظر شماست خدا چنين حرفي نميزنه !!! اين حج واجبه مث نماز واجب ......... مردم اگه حج هم نرن باز عربستان پول کافي داره براي کشتار.....چون پولي گه ازين طريق به جيب ميزنه فقط 3 درصد سرمايه ي کشورشه
من هم با خانم ايماني موافقم...تعطيل حج به نفع اسلام نيست.به ضرر اسلامه . فقط بايد مسلمونها مديريتش رو از دست خاندان زورگو و آدم کش سعودي خارج کنند.
ساعت ویکتوریا
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top